0
0,00
Brak produktów w koszyku
Suma: 0,00 zł
z VAT

Do darmowej wysyłki brakuje 249,00

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Kupujący ma prawo do zgłoszenia reklamacji zgodnie z Regulaminem apteki internetowej wdoz.pl.

Reklamacje prosimy składać drogą mailową na adres: reklamacje@wdoz.pl. Reklamacja powinna zawierać dokładny opis reklamacji, numer zamówienia oraz dane klienta.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru. Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Obsług Klienta i przekaże decyzję reklamacyjną oraz wszelkie niezbędne informacje.

Pliki do pobrania:

Formularz reklamacyjny (.docx)

 

Zwroty

Klient ma prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w ich posiadanie.

Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwracanego towaru.

Produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne wydane z Apteki Internetowej nie podlegają zwrotowi,  za wyjątkiem  produktu leczniczego lub wyrobu medycznego zwracanego z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.

Pliki do pobrania:

Pouczenie o odstąpieniu od umowy (.docx)

Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży (.docx)

Strona wdoz.pl wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu oraz do celów statystycznych. Istnieje możliwość samodzielnego zarządzania plikami cookies w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

Odmawiam akceptacji
Akceptuję