Reklamacje
Kupujący ma prawo do zgłoszenia reklamacji zgodnie z Regulaminem apteki internetowej wdoz.pl.
Reklamacje prosimy składać drogą mailową na adres: reklamacje@wdoz.pl. Reklamacja powinna zawierać dokładny opis reklamacji, numer zamówienia oraz dane klienta.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru. Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktuje się z Państwem pracownik Działu Obsług Klienta i przekaże decyzję reklamacyjną oraz wszelkie niezbędne informacje.
Pliki do pobrania:
Formularz reklamacyjny (.docx)
Zwroty
Klient ma prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w ich posiadanie.
Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwracanego towaru.
Produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne wydane z Apteki Internetowej nie podlegają zwrotowi, za wyjątkiem produktu leczniczego lub wyrobu medycznego zwracanego z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.
Pliki do pobrania: